26.04.2012

108. Harry Allens pig bank





{ Foto via Areaware


overflødig, morsom design og en kommende reise til Kina... (denne skulle vært perfekt og spare litt penger i;) 
 Et hjem kan godt inneholde små overraskelser og uventede elementer og Harry Allens sparegris er kanskje totalt overflødig men søt og med humor! Jeg ville ihvertfall hatt den her hjemme. (kan kjøpes her)

Juni nærmer seg og også min brors bryllup i Kina og jeg er virkelig spent! En fordel er jo også at jeg er svak for kinesisk design (ja især antikke møbler og klassiskt porcelen) så jeg kan nesten ikke vente til å se hva Guilin (byen vi skal til) kan tilby av kultur og opplevelser!


Fin torsdag!



4 kommentarer:

  1. Veldig tøff:-) Så spennende med bryllup i Kina! Skjønner godt at du gleder deg. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Endelig fikk jeg besøkt deg, skulle ønske døgnet hadde flere timer og internetten var enda raskere.

    En festlig liten gris.. hihi!
    Åh skal du til Kina :) Såå herlig!

    takk for koselige ord om mitt reisebrev *smiler*

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Kina blir sikkert et minne for livet:)
    Har selv begynt å titte på utenlandstur.. jeg vil til Marokko..
    Mannen vil ikke.. han vil til italia. Kanskje VI vil til Frankrike ;) haha.. Vi blir nok enige.
    Takk for søte kommentarer inne hos meg. Spent på om huset blir solgt iløpet av dagen idag. Har masse møbler&ting der som det klør etter å få plassert der vi skal bo..
    Du kommer til å få eget hus du også (Et fantastisk et er jeg sikker på!!:) )
    -Silje

    SvarSlett
  4. Ååååå, JA!!! Morsomme elementer i interiøret elsker jeg!!
    Denne grisen var herlig! Litt i slankeste laget kanskje, så
    den har nok godt av å bli foret opp =)

    Jippi; Ane

    SvarSlett